جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

تامر أمين لسعد الصغير: أنا بجيلك كل يوم مع وحدة.. هو انت فاتح بيتك إيه لا مؤاخذة.. فيديو

الاثنين 19 أكتوبر 2015 | 01:51 مساءً
القاهرة - Gololy
597
تامر أمين لسعد الصغير: أنا بجيلك كل يوم مع وحدة.. هو انت فاتح بيتك إيه لا مؤاخذة.. فيديو

رد الإعلامي المصري تامر أمين على اتهامات الفنان سعد الصغير له بأنه يسهر يوميا في الكباريهات ويصطحب النساء معه ويشرب معهن الخمر.

تامر رد على هذه الاتهامات بقوله: «بيقول أني كل يوم باسهر عنده وكل يوم مع واحدة.. ده أنا أبقى سوبر مان لو معايا واحدة كل يوم.. ده أنا لو حسين فهمي في عزه معرفش أجيب واحدة كل يوم.. هعملها ازاي دي؟!.. وبعدين أنا بسهر عندك فين.. في بيتك؟ هو أنت فاتح بيتك لامؤاخذة.. ولو تقصد الأماكن اللي أنت بتشتغل فيها الكباريهات والخمارات.. أنا في الحقيقة مبحبش الأماكن الشمال دي ومبروحهاش لأني بحافظ على نفسي وعلى شكلي».

ودلل على كلامه بأنه لا يوجد أي صور التقطت له في مثل هذه الأماكن، حيث قال، في برنامجه «من الآخر» على قناة «روتانا مصرية»: «أنا لو كنت بروح الأماكن دي كان اتاخد لي مليون صورة، وكنت اتقفشت مليون مرة.. ولا أنا بلبس طاقية الإخفا؟!»، وأرجع أسباب هجوم سعد عليه إلى أنه لم يجد ما يرد به على ما أسماه فضيحته مع الراقصة شمس، وأضاف: «ويبدو أن دي حملة.. من يومين المنتج أحمد السبكي تطاول على وائل الإبراشي.. وبعديها سعد الصغيرعايز يشوهني.. الفن الهابط بيكشر عن أنيابه علشان يحافظوا على المليطة اللي بيعملوها.. بس أنا بقوله كان غيرك أشطر».

ووجه تحذير للصغير، قائلا: «خاف على نفسك علشان ما تحصلش شاكيرة وبرديس.. وأنا مش هينفع أعمل معاك زي الفنان مصطفى كامل اللي ضربك بالقلم بعد ما تطاولت عليه.. بس في قانون يحمي الناس اللي زينا من الناس اللي زيكوا.. هقول إيه ما انت سعد الصغير وأنا للأسف لا ليا في الصغيرين ولا ليا في العيال»