جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

سما المصري تفتح النار على تامر أمين بسبب صورته مع ليال عبود.. ماذا قالت؟.. شاهد

الاحد 22 ابريل 2018 | 03:52 صباحاً
القاهرة - Gololy
1994
سما المصري تفتح النار على تامر أمين بسبب صورته مع ليال عبود.. ماذا قالت؟.. شاهد

فتحت الراقصة المصرية سما المصري النار على الإعلامي المصري تامر أمين، حيث نشرت صورة تجمعه بالفنانة اللبنانية الجريئة ليال عبود، على الرغم من هجومه الدائم على العري والابتذال في الفن.

سما علقت على الصورة بقولها: "طب ماالباشا حلو اهو وبيتصور مع مزز عريانه وكمان بيحضنها من وسطها.. ماعرفتكش انا كده.. يمكن بيسندها لا تقع؟؟ طب مايجيب طوبه يسندها بيها وخلاص.....لاوكمان عارف انه بيتصور يعني محدش مغفله وبيصوره من غير ماياخد باله.قدام الكاميرا بتعمل كده اومال ورا الكاميرا بتعمل اييييه؟؟ اومال بس قالب دماغنا وبتشتم اللي بتلبس عريان والستات اللي لبسها اوفر هتدخل النار والشرف والاخلاق والمبادئ وكلام في الدين".

وأضافت: "مالك ومال الدين انت ماتخليك في سهراتك وفضايحك دي وسيب كل واحده في حالها ولا الواحد اللي بيسرق فاكر كل الناس حراميه ذيه ؟؟؟.وعمال تقل ادبك وتقول هم المصريين جابوا فلوس الفسيخ منين وانت مالك انت هو انت حد سالك جبت فلوس سهراتك اللي بتسهر بيها.. ولا هم ستات مصر وحشين ولبسهم مش محترم وتقعد تشتم فيهم وستات الاجانب لبسهم حلو ومحترمين؟؟اه ياابو وشين يابتاع سهرات النسواااان العريانه.. اظهر وبان يابتاع النسوان".

ونفت أن تكون الصورة "فوتوشوب"، بقولها: "هتقول فوتوشوب هجيبلك السبكي نفسه يشهد عليك انك كنت سهران معاهم وانت اللي طلبت انك تتصور مع الوليه دي واسمها ليالي عبود من لبنان ودي وليه قد امك وانت بتحب الستات الكبيره كمان وكنتوا سهرانين في شيراتون وممكن اقول اكتر من كده بس انا باستر ع الولايا اقصدها هي مش انت ماتفهمش غلط".

يذكر أن تامر أمين كان قد هاجم سما المصري بعد مشاركتها في حفل افتتاح وختام مهرجان القاهرة السينمائي الدولي في دورته الـ 38، وهو ما دفعها لتحرير محضر ضده تتهمه فيها بالسب والقذف والتشهير.

تامر امين و سما المصري
تامر امين و سما المصري