جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

تامر حسني يوجه رسالة لمحمد صلاح بعد الإصابة

الاحد 27 مايو 2018 | 04:43 مساءً
القاهرة_ Gololy
505
تامر حسني يوجه رسالة لمحمد صلاح بعد الإصابة

وجه الفنان المصري تامر حسني، رسالة للاعب محمد صلاح، المحترف في صفوف نادي ليفربول الإنجليزي، بعد تعرضه للإصابة على يد اللاعب راموس لاعب نادي ريال مدريد.

تامر حسني، نشر صورة لصلاح وركريستيانو رونالدو قبل نزولهم للملعب عبر صفحته الشخصية بموقع «فيس بوك»، وعلق عليها قائلًا: «الصورة دي خير دليل على طهارة حب الطفل ونظرته لمحمد صلاح، أما عن نظرة كريستيانو ما شاء الله على الحب الصافي اللي ظاهر منه لصلاح».

وأضاف: «اللي يركز في الصورة يحلل حاجة مهمة جدًا أن الشخص المنظور إليه من كل الأطراف هو صلاح عشان هو فعلًا محط أنظار العالم وفي ناس مش مبسوطة من الموضوع ده وعندهم حقد غريب على الراجل ده.. دعواتكم يا جماعة ليه ولازم كلنا نكون في ضهر الراجل ده اللي مشرفنا ورافع رأسنا أكتر من الأول بكتير رغم أنف الناس الغيرانة والحاقدة اللي ظهروا لنا في المقدر جديد».

وتابع: «اللي لسه هيطلعوا يتاجروا في قصة علاجه إن شاء الله هيلعب وهو مش محتاج حاجة من حد غير دعواتنا وهيكمل حلم حياته وحلم كل المصريين والعرب ألف سلامة عليك يا صلاح، ربنا الأقوى من الكل.. معاك يا بطل ماتخافش».

وكان محمد صلاح، قد تعرض للإصابة فى الكتف بعد التحام قوي مع اللاعب راموس، فى المباراة التى تجمعهما حاليًا على ملعب الأولمبي في العاصمة الأوكرانية "كييف" في نهائي الموسم الحالي ضمن منافسات دوري أبطال أوروبا.

محمد صلاح
محمد صلاح
محمد صلاح
محمد صلاح
تامر حسني