جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

سما المصري تطمئن جمهورها على حالتها الصحية

الخميس 20 سبتمبر 2018 | 03:35 صباحاً
القاهرة - سارة إبراهيم
773
سما المصري تطمئن جمهورها على حالتها الصحية

بعد أن تعرضت لوعكة صحية شديدة مؤخرا نقلت على إثرها إلى المستشفى، طمأنت الفنانة المصرية سما المصري جمهورها على حالتها الصحية.

سما كتبت، على حسابها الخاص على موقع "انستجرام": "أنا تمام كل اللي سأل عليا ماتقلقوش هابقي كويسه وانتوا واحشني اوي...معلش هو بني آدم متصاب دائما والحمد لله علي كل اللي يجيبه ربنا وانا احسن من ناس كتير تانيه ...ربنا يشفي كل مريض ويشيل الالم من جسم اي حد تعبان".

وكانت سما المصري قدنشرت مجموعة صور لها، على حسابها الخاص على موقع “انستجرام”، وهي على سرير المرض بالمستشفى، وكان يتصل ذراعها بالمحاليل الطبية، كاشفة أنها أصيبت بجرثومة في المعدة تسببت لها في التهابات بجدار المعدة وارتجاع في المريء.

وردت على الشامتين فيها، بقولها: " المرض بتتعرض له المحجبه والشيخ وأي حد مش أنا بس مش ناس فرحانه وعماله تقولي تستاهل...عيب عليكوا افتكروا أن ربنا لو أحب عبده ابتلاه وانا ربنا بيحبني حتي لو باعمل غلط وهو اللي قادر يهديني مش كلامكم وتجرحوا فيا حتى في مرضي...تخلقوا بأخلاق الرسول وبلاش شماته عشان شماتتكم دي بتاخدوا بيها ذنوب من عندي وتبقي ذنوبكم أنتوا وأنا اللي باخد حسناتكم...اتقوا الله المرض مفهوش شماتة ولا له كبير وداين تدان....ربنا يهديكوا ويسامحكم ع الشماتة فيا».

سما المصري
سما المصري
سما المصري
سما المصري
سما المصري