جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

سالي عبدالسلام توجه رسالة مؤثرة لجمهورها في عيد ميلادها

الخميس 25 أكتوبر 2018 | 03:08 مساءً
القاهرة - Gololy
437
سالي عبدالسلام توجه رسالة مؤثرة لجمهورها في عيد ميلادها

وجهت الإعلامية المصرية سالي عبدالسلام رسالة مؤثرة لجمهورها، خلال احتفالها بعيد ميلادها الـ 33.

الإعلامية المصرية نشرت صورة قديمة لها، على حسابها الخاص على موقع "انستجرام"، وعلقت عليها بقولها: "مش انا عيد ميلادى النهاردة.. عيانة معرفتش احط صورة جديدة! برد ودرجة حرارتى ٣٩ وعندى تصوير ٨ الصبح! لا مكنش نفسى نبتدى كدة الحمدلله".

وأضافت: "فى عيد ميلادى ال٣٣ دى احلى هدية منكم ليا ..٥٠٠ الف متابع! نص مليون دعوة حلوة..غيرت قدرى كذا مرة على فكرة لما طلبت منكم دعوة!!! حصل! #الدعاء_يغير_الأقدار.. بوسة منى على راس كل واحد فيكم..شكراً لكل الحب ده! اللهم حبب فينا خلقك".

وتابعت: "شكراً انها حاجة بتباهى بيها وبتحسد عليها..بيقولوا عندك جيش يرد لو حد زعلك...لما فهموا، بقيت عندك لجان الله وية.. انتم هدية من ربى انتوا رزق.. السنة دى شفت فيها اكتر من اى سنة! اتعلمت..اتفرجت..اتوجعت..بس عمرى ما ندمت عشان معايا ربى!.. وربما كانت دعوة واصرف عنى شر ما قضيت..كل حد او حاجة شايلالى حقد وكره ابعدنى عنها يا رب! وحصل !!! انتوا على راسى".

واختتمت كلامها بتوجيه الشكر لهم، بقولها: "شكراً لنص مليون فولور حقيقى! شكراً لنص مليون دعوة! شكراً لنص مليون فرحة ربى يسعدكم".

وكانت سالي عبدالسلام قد عانت مؤخرا من مرض مناعي أصاب شعرها منذ ما يقرب من عام، والذي أدى إلى تساقطه بشكل كبير، كاشفة أن هذا المرض هو مرض “الثعلبة”، إلا أنها أكدت أنها قد شفيت منه.

سالي عبدالسلام
سالي عبدالسلام
سالي عبدالسلام
سالي عبدالسلام
سالي عبدالسلام