جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

هل تستغل الإعلامية مي حلمي أزمة زفافها ومحمد رشاد لتحقيق مزيد من الشهرة؟

الاثنين 05 نوفمبر 2018 | 02:56 مساءً
القاهرة - Gololy
2200
هل تستغل الإعلامية مي حلمي أزمة زفافها ومحمد رشاد لتحقيق مزيد من الشهرة؟

قررت الإعلامية المصرية مي حلمي تجاهل أزمة إلغاء زفافها على الفنان محمد رشاد والتركيز على أعمالها، حيث نشرت صورة حديثة لها، ظهرت فيها وهي توقع عقد برنامجها الجديد.

إحدى معجبات مي هاجمتها واتهمتها بأنها هي من افتعلت الأزمات لتحقيق الشهرة، حيث كتبت: "هو حضرتك مش كنتي، في المستشفى، لحقتي تتعاقدي على برنامج جديد، ولا كل ده عشان الشهرة، صدقيني مكنش حد هيعرفك غير بعد حوارات المستشفى و تصريحات، حلو اوي كدة عاوز تشتهر اعمل حوارات".

مي خرجت عن صمتها لتدافع عن نفسها، حيث ردت بطريقة حادة قائلة: "مش مشكلتي ان حد زيك بيعرف الناس وقت المصايب بس يعني مابيدورش غير على النكد والفضايح والحاجات اللي بتشبع رغباته في انه يشوف غيره بيتألم، وده نوع من انواع المرض. اما بقى تعبي مش هتكلم عليه عشان من مش من حقك تعرف او تعرفي تفاصيل".

وأضافت: " اما عقدي ماضياه من شهرين فاتوا وماينفعش نقول اي اخبار إلا قبل الحلقات بكام يوم. فنصيبي انها تبقى اليومين دول مع اني قولت بردو قبل كده ان معاد برنامجي الجديد اخر عشرة. فالمشكله في نيتكم انتم. ماكنتش هرد بس رديت عشان الناس التانيه مالهاش ذنب انها ماتفهمش او راي سلبي زيك يأثر عليهم".

وكان إلغاء زفاف محمد رشاد على خطيبته الإعلامية مي حلمي، قبل إقامته بساعات قليلة، قد تسبب في صدمة كبيرة لجمهورهما، وتكاثرت الأقاويل عن أسباب إلغاء الزفاف.

محمد رشاد و مي حلمي
مي حلمي
محمد رشاد ومي حلمي
مي حلمي - خطيبة محمد رشاد
مي حلمي و محمد رشاد