جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

يارا نعوم: أنا مش مغرورة وحياتي مع متعب «مش وردية»

الثلاثاء 01 يناير 2013 | 10:00 صباحاً
القاهرة - Gololy
1305
يارا نعوم: أنا مش مغرورة وحياتي مع متعب «مش وردية»

ينطلي علي مثير من الجماهير ومحبي نجوم الفن والرياضة، حقائق مذهلة توحي بعكس الحقيقة تماما، فعلي الارجح لاتسير حياة المشاهير دائما تقطر لبنا وعسلا وبلا أشواك أو صعوبات، مهما أبدعوا في الاخفاء، وبالغوا في التألق والزينة، فمن حين الي أخر يطفو علي السطح، ما يعكر هذه الصورة الجميلة، والتي طالما حرصوا علي اظهارها.

من ضمن النجمات اللاتي واجهتهن الشائعات بقسوة، الموديل المصري يارا نعوم زوجة اللاعب عماد متعب مهاجم الاهلى والتي ابدت إستيائها من الشائعات التى تطاردها وتطارد زوجها مؤكدة أنها بدأت فى التعود على تلك الشائعات ولا تتضايق منها حالياً عكس ما كان يحدث فى الماضى.

قالت يارا فى تصريحات تلفزيونية لبرنامج " كورة النهاردة "مع شوبير " هذا الظهور الأول والأخير لى فى الإعلام وبتكلم مع متعب على قد ما اقدر , ومفيش حاجة معينة بعملها علشان أساعدة انى غير بقلل المشاكل والخناقات فى البيت و حياتنا مش وردى زى الناس ماهى متخيلة " .

وأضافت أكثر حاجة تضايقنى أن الناس تقول وشى وحش على عماد أو انى بأثر على مستواه , لأن الاصابات مش بايده " .

وعن مسألة السفر المتعدد قالت " أنا مش بجبره على السفر , احنا بنعيش حياتنا عادى , كل حاجة بالإتفاق " وأنا كنت مرعوبة على متعب فى حادثة بورسعيد .

وحول اتهامها بالغرورقالت: "اللى يعرفنى يعرف انى مش مغرورة و نفسى الناس تبعد عنه وانا معاه فى أى حته لأن عماد طيب وكريم وحنين ".

عماد متعب ويارا نعوم
عماد متعب