جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

بعد أزمته مع شيكابالا.. شاهد الظهور الأول لـ أحمد فهمي وهنا الزاهد في مهرجان القاهرة السينمائي

الخميس 03 ديسمبر 2020 | 09:37 صباحاً
ندى عصام
307
هنا الزاهد واحمد فهمي

حرص الفنان أحمد فهمي، وزوجته الفنانة هنا الزاهد، على حضور حفل افتتاح مهرجان القاهرة السينمائي بدورته الـ42.

ويعد هذا الظهور الأول لهما بعد أزمة أحمد فهمي مع لاعب الزمالك شيكابالا.

وخطفت هنا الزاهد، الأنظار بفستان متعدد الألوان مكشوف من ناحية البطن، مع انسدال شعرها على كتفها الذي يجعلها دائمًا بسيطة ويشبهها الجمهور بـ"باربي".

هنا الزاهد واحمد فهمي

هنا الزاهد واحمد فهمي

وكانت الفنانة المصرية هنا الزاهد، قد دافعت عن زوجها الفنان أحمد فهمي، وذلك بعد الهجوم الذي تعرض له، بعد إساءته للاعب نادي الزمالك شيكابالا.

هنا الزاهد كتبت، على حسابها الخاص على موقع "الفيس بوك": "بعيدًا إن شهادتي فيه مجروحة لأن الناس هتقول بقول الكلام ده عشان جوزها، أنا لا بفهم في الكورة ولا بتفرج عليها بس بشوف قد إيه الإنسان ده بيحب يكون عفوي وبينسى أنه ممثل".

وأضافت:"وبيتعامل مع كل الناس بكل ذوق حتى في الشارع وفي التصوير وفي كل مكان والناس اللي عرفاه عرفين ده كويس، أنا عارفة أنه الناس بتفضل تقول لا ده ممثل مينفعش يقول رأيه".

وتابعت:"بس للأسف الإنسان ده بينسى وبيخسر من كتر ما هو اللي فى قلبه على لسانه ومش بيحب ينافق ولا بيرضي حد عشان يكسب جمهور زي ما ناس كتير بتعمل كده، لما بيكتب رأيه بيكتبوا على أكونت فيس بوك اللي في صحابه زيه زي أي حد أهلاوي بس للاسف بتطلع أخبار بالكلام اللي بيقولوا ".

واختتمت حديثها قائلة:"عموما أنا عايزة اقولك انك قلبك طيب وعفوي بزيادة و بتقول اللي جواك من غير متحسبها عشان بتنسى أنك ممثل أصلاً بس الأيام دي مينفعش تبقى كده للاسف، واعمل اللي يريحك لأنك إنسان وإحنا كده كده بنحبك جدا".

هنا الزاهد واحمد فهمي

هنا الزاهد واحمد فهمي